Monday, November 8, 2010

Entrada numero 1 de Novembre

Text millorat

El text original és aquest:

Només sentir els trons, el primer que faig és entrar en una tenda, ja que no portava paraigües. Els meus sentiments són de entre tristesa i decepció, ja que anava molt feliç caminant pel carrer.

Només entrar a la tenda veig un munt de gent cridant per comprar un paraigües.

Quan aconsegueixo comprar-me un paraigües i surto al carrer, l’olor que perseveixo és de humitat.

Llavors corregeixo les faltes del text, després de subratllar les faltes del text.

Només sentir: Més ben dit seria, Sentint els trons m’he espantat.

Ja que: Doncs aquesta està repetida dos cops i crec que la millor manera de dir-ho seria Com que i per no repetir-ho també no cal posar-ho i queda molt bé.

Només Entrar: És com la primera, més ben dit seria, Entrant a la.

Preserveixo: Aquesta es la falta més greu del text he buscat al diccionari i he trobat que es Percebo.

Llavors el text quedaria així:

Sentint els trons, el primer que faig és entrar en una tenda, com que no portava paraigües. Els meus sentiments són de entre tristesa i decepció, anava molt feliç caminant pel carrer.

Només entrar a la tenda veig un munt de gent cridant per comprar un paraigües.

Quan aconsegueixo comprar-me un paraigües i surto al carrer, l’olor que percebo és de humitat.

Però m’adono de que només té quatre idees.

Per això decideixo ampliar-lo.

Sentint els trons, el primer que faig és entrar en una tenda amb molta esperança que aquesta pluja pari ja, com que no portava paraigües, la tristesa i decepció que sentia encara es més gran perquè veig que hi ha moltíssima gent per comprar un paraigües i això em posa dels nervis per que ha parat de ploure i m’ha agradat molt però desprès ha vingut el pitjor la calamarsa... Anava molt feliç caminant pel carrer, i de cop i volta m’he convertit en un ànec xop.

Quan aconsegueixo comprar-me un paraigües i surto al carrer, l’olor que percebo és d’humitat, i no m’agrada gaire, ja que em fa pensar en el torrencial de pluja que m’ha deixat xop.

Però com que ja vaig cap a casa ja m’agrada pensar en un bon plat de sopa calenta i de el llit tendre i calentó.

No comments:

Post a Comment